Pristatymo sąlygos

1. Jūsų užsakytas tennis-land.lt prekes nurodytu adresu pristatys mūsų partneriai UAB „DPD Lietuva“ arba „LP Express“. Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje (8 – 18* val. darbo dienomis).

  • Nemokamas pristatymas kurjeriu – (galimas, kai prekių suma viršija 99,00 EUR)

Greitąjį pristatymą atlieka kompanijos DPD Lietuva ir LP Express. Prekės pristatomos pirkėjui į rankas. Pristatymo dienos rytą gausite SMS žinutę su 1 val. laiko intervalu, kada planuojamas Jūsų siuntos pristatymas, kad ateinančią dieną jam bus pristatoma siunta, prieš pristatant siuntą kurjeris telefonu susisiekia su pirkėju, patikslinamas pristatymo laikas ir vieta.

  • Greitasis pristatymas į DPD paštomatus – 3.49 EUR – (privalomas, kai prekių suma neviršija 99 EUR)
  • Greitasis pristatymas į LP Express paštomatus – 2.99 EUR – (privalomas, kai prekių suma neviršija 99 EUR)

Greitąjį pristatymą atlieka kompanijos DPD Lietuva ir LP Express. Atsiimkite prekes Jums patogiu laiku pasirinktame DPD  arba Lp Express Siuntų taške. DPD ir LP Express Siuntų taškai yra įsikūrę įvairiuose paslaugų centruose, parduotuvėse ir kitose, gyventojų dažnai lankomose, vietose. Pasirinkite Jums patogiausią DPD  arba LP Express Siuntų tašką iš sąrašų

Prekės pristatomos į pirkėjo pasirinktą DPD arba LP Express paštomatą. Jei Jūsų siuntą pristatome į DPD Pickup arba LP Express paštomatą, gausite SMS žinutę iš karto, kai siunta bus pristatyta į savitarnos terminalą.

DPD ar LP Express paštomatu užsisakyti galima tik tas prekes, kurios atitinka dydžio (61 x 44 x 37 cm) bei svorio (iki 20 kg) apribojimus.

  • Greitasis pristatymas  DPD kurjeriu – 4,99 EUR – (privalomas, kai prekių suma neviršija 99 EUR)
  • Greitasis pristatymas LP Express kurjeriu – 4,49 EUR – (privalomas, kai prekių suma neviršija 99 EUR)

Greitąjį pristatymą atlieka kompanijos DPD Lietuva ir LP Express. Prekės pristatomos pirkėjui į rankas nemokamai, kai pirkėjo prekių krepšelio suma viršija 99,00 EUR sumą. Pristatymo dienos rytą gausite SMS žinutę su 1 val. laiko intervalu, kada planuojamas Jūsų siuntos pristatymas, kad ateinančią dieną jam bus pristatoma siunta, prieš pristatant siuntą kurjeris telefonu susisiekia su pirkėju, patikslinamas pristatymo laikas ir vieta.

2. Jei paskirta transporto įmonė grąžina prekes Pardavėjui dėl to, kad pristatymas Klientui nebuvo įmanomas, Klientas padengia išlaidas už nesėkmingą išsiuntimą. Tai netaikoma, jei Klientas realiai įgyvendina savo teisę atsisakyti sutarties, jeigu pristatymas negali būti atliktas dėl nuo Kliento nepriklausančių aplinkybių arba jam laikinai buvo trukdoma gauti siūlomą paslaugą, nebent Pardavėjas apie tai Klientą įspėjo apie iš anksto pagrįstą laiką apie paslaugą.

3. Dovanų kuponai Klientui bus pristatomi nurodytu Pirkėjo elektroninio pašto adresu.

4. Pardavėjas pasilieką teisę išsiųsti siuntas nurodytu Pirkėjo adresu, jeigu siuntos dydis ar svoris neatitinka DPD ar LP Express paštomatų dydžio (61 x 44 x 37 cm) bei svorio (iki 20 kg) apribojimų.

5. Pardavėjas pasilieką teisę pristatyti vėliau ar keisti preliminarią pristatymo datą užsakymo vykdymo metu, tačiau ne vėliau kaip 5 dienas nuo buvusios Pirkėjo užsakyme numatytos preliminarios pristatymo vėliausios datos.

Užsakymo sąlygos

1. Pardavėjas gali priimti Kliento užsakymą per penkias dienas:

– perduodant rašytinį užsakymo patvirtinimą arba užsakymo patvirtinimą raštu (faksu arba el. paštu).

– pristatant Klientui užsakytas prekes.

– pareikalavus Kliento sumokėti po jo užsakymo pateikimo.

2. Pirkėjas turi teisę Pardavėjui nesilaikant nustatytų pristatymo termino sąlygų atšaukti užsakymą jo vykdymo metu, jeigu prekės dar nebuvo pristatytos, ir susigrąžinti pinigus už užsakytas prekes ir pristatymui skirtas išlaidas.

3. Jeigu nėra galimybės įvykdyti Jūsų visų prekių krepšelio užsakymo, su Pirkėju bus susisiekiama el. pašto adresu ir sumokėta suma bus grąžinama į banko sąskaitą, iš kurios Pirkėjas sumokėjo.

4. Pardavėjas turi teisę nuspręsti (jeigu nėra galimybės įvykdyti pilno prekių užsakymo) atšaukti ar išsiųsti dalį užsakytų prekių Pirkėjui. Atšauktų prekių sumokėta suma bus grąžinama į banko sąskaitą, iš kurios Pirkėjas sumokėjo.

Prekių grąžinimas ir keitimas

1. Pirkėjo įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklių patvirtinimo“, 2001 m. birželio 29 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus.

2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.

3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo ir, jei buvo išduotas, kartu turi būti grąžinamas ir garantinis talonas;
3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą, išskyrus pirkimo taisyklių 8.5 punkte nurodytus atvejus.

7. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.

Prekių grąžinimo tvarka

Norėdami grąžinti įsigytas prekes, susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu.

Pateikite prašau šią informaciją:

  • prekės pavadinimas;
  • apmokėjimo kvitas;
  • grąžinimo priežastis;

Užklijuokite DPD grąžinimo etiketę ant grąžinamos siuntos. Pasirinktame DPD paštomate pasirinkite „siųsti siuntą” ir tuomet „siųsti iš anksto suformuotą siuntą”. Nuskenuokite ant etiketės esantį brūkšninį kodą ir pasirinkite siuntos dydį. Įdėkite siuntą į paštomatą, uždarykite dureles ir patvirtinkite siuntą ekrane.

Gavę Jūsų grąžinamą prekę ir įsitikinę, kad ji nebuvo dėvėta, neprarado savo pirminės išvaizdos, pinigai bus grąžinti per 7 dienas į tą pačią banko sąskaitą iš kurios buvo atliktas užsakymas.

Per DPD grąžinimų paslaugą, grąžinimo paslauga NEMOKAMA.

Jeigu kyla kliūčių grąžinti prekes – gavę Jūsų pranešimą susisieksime su jumis asmeniškai ir suderinsime grąžinimo tvarką ir sąlygas.